Læs mit CV her
Et ventilationsprojekt har altid en slutdato. På papiret er det ikke et problem, men i virkelighedens verden kan meget gå galt.
Fleksibiliteten kan være en afgørende faktor for, hvorvidt ventilationsprojektet bliver en succes, især når muligheden for hurtig tilpasning af kapaciteten kan gøres uden at hæve de faste omkostninger.
Og det er her jeg komme ind i billedet.
Jeg har 20 års solid erfaring som projektleder inden for utallige ventilationsprojekter, hvor jeg har haft ansvar for projektering, sagsstyring, indkøb og økonomi.
Mine samarbejdsevner, min brede tekniske indsigt og mit store fokus på omkostninger har her sørget for, at projekterne er blevet på sporet.
Jeg kan lægge en strategi, føre planerne ud i livet, samle de løse ender op undervejs og sørger for, at samarbejdet mellem de forskellige interessenter og faggrupper fungerer effektivt. Jeg løser opgaverne sammen med jeres medarbejdere, eller i samarbejde med de bedst mulige specialister i mit netværk eller i jeres.
En fleksibel personaleløsning som Frandsen Projektstyring tilbyder, sikrer jeres ventilationsprojekt maksimal udnyttelse af ressourcerne – uden unødig spildtid. Det giver øget konkurrenceevne uden ændringer i serviceniveau, leveringstid og kvalitet.
Og når travlheden er overstået, er der ingen mangler, og kravene til projektet og dets slutdato er overholdt.
CV
Jan 2019 - present
Frandsen Projektstyring
Projektleder - Boliger Sluseholmen København, for DP ventilation.
Brandslukning og færdiggørelse af igangværende projekt.
Jan 2019 - present
Maj 2018 - present
Frandsen Projektstyring
Projektstyring - Luksuslejligheder på Sfinxen Islands Brygge, for Installationspartner.
Okt 2017 - present
Frandsen Projektstyring
Projektleder - ESCO projekt Viborg sygehus, tilknyttet Brøndum,
Daglig projektstyring, ansvar for indkøb og økonomi.
Okt 2017 - present
Jan 2017 - Sep 2017
Frandsen Projektstyring
Projektleder - Tilknyttet Kemp & Lauritzen i forbindelse med DNU N5.
Sep 2015 - Jan 2017
Kemp & Lauritzen
Projektleder - Ansvar for, sags styring, indkøb og økonomi DNU N3 og N5.
Sep 2015 - Jan 2017
Feb 2012 – Sep 2015
Caverion Fredericia
Projektleder - Ansvar for projektering, sags styring, indkøb og økonomi.
Arp 2011 - Jan 2012
Dansk Ventilations Teknik A/S
Projektleder - Ansvar for projektering, sags styring, indkøb og økonomi samt 3D tegning AutoCad, Cadvent og MagiCad.
Arp 2011 - Jan 2012
2008 - Apr 2011
Danklima Entreprise A/S
Projektleder med afdelingsleder ansvar.
2006 - 2008
Jacobsen og Co, Ans by
Afdelingsleder - Daglig leder af veltilationsafdelingen med ansvar for Økonomi, salg samt ansvar for medarbejderne.
2006 - 2008
1998 - 2006
York Køleteknik, Horsens
Afdelingsleder - Veltilationsafdelingen - Daglig leder af afdelingen med ansvar for Økonomi, salg samt ansvar for medarbejderne.
1997 - 1998
DP Ventilation, Risskov
Projektleder - Ansvar for projektering, sags styring, indkøb og økonomi, tilbudsgivning 3D tegning.
1997 - 1998
1993 - 1997
Danklima, Stavtrup
Projektleder - Ansvar for projektering, sags styring, indkøb og økonomi og tilbudsgivning 3D tegning AutoCad.
Seneste udførte ventilationsprojekter:
DNU N5, Skejby - 20.000.000 kr
DNU N3, Skejby - 30.000.000 kr
Grundfos, Bjerringbro - Renovering Hal N2 - 11.000.000 kr
Dansk Supermarked, Årslev - Nye administrations bygninger - 15.000.000 kr
Randers Akut Sygehus - 15.000.000 kr
Vestre Landsret, Viborg - 18.000.000 kr
DSB, Sonnes gade, Århus - Nyt værksted - 12.000.000 kr



